pondělí 1. března 2021

Představuji vám - sběratelka Lenka Šebková

Dnes vám představím sběratelku Lenku Šebkovou z Prahy. Lenka poslala několik ukázek ze své sbírky, a taky o sobě napsala:

Od dětství sbírám pohlednice a moje další vášně jsou maxikarty, příležitostná razítka, Postcrossing a panenky. Díky Postcrossingu jsem našla i svoji dopisovatelku z Ruska, se kterou si vyměňujeme mimo jiné, a jak jinak, maxikarty :-).


Pravidelně chodím na všechny veletrhy Sběratel a mám vše, co kdy bylo k jednotlivým ročníkům vydáno, včetně autogramů. Do úplné sbírky oficiálně vydaných českých Cartes maximum mi chybí jen dvě sady, snad se mi je podaří sehnat, třeba na Aukru, kde jsem si nedávno zřídila účet.



Jsem rodačka z Horních Počernic, Praha 9, a mám velkou sbírku oficiálně vydaných pohlednic HP. Naše městská část uspořádala z mojí sbírky dokonce i výstavu. Jsem zkrátka sběratelka tělem i duší. Mám naštěstí velmi tolerantního manžela, který mě v mém sbírání krásných věcí podporuje. Sám má pěknou sbírku náprstků! Moje sestra zase sbírá kapesní kalendáříky. Jsme asi tak trochu sběratelská rodina :-).

Jinak ráda posílám pohlednice dětem, ať už v rodině, nebo dětem kamarádek a doufám, že v nich probudím radost k filatelii, filokartii nebo zkrátka jen radost ze staré dobré pošty a lásku ke všemu hezkému. Je to přece radost najít ve schránce i něco jiného, než jen složenky. Je radost obdržet pohlednici třeba z něčí dovolené, nebo k Vánocům, je to něco hmatatelného, člověk si to může vystavit a schovat si to na památku. Doba se zrychluje a vše je digitalizováno, ale to jde ruku v ruce s povrchností, a také s rizikem ztráty dat.


Proto si s manželem mimo jiné pravidelně necháváme vytisknout i fotky z rodinných oslav, dovolených apod. A abych nezapomněla! Moje velká vášeň je cestování a výlety, ať po ČR nebo do zahraničí. Velmi ráda navštěvuju nová místa, chodím na výstavy, do muzeí apod.

Mám náročnou práci, jsem zdravotní sestra v nemocnici, ale vytěžuju veškerý volný čas na maximum dle hesla „Žijeme jen jednou“. Tímto bych chtěla pozdravit všechny kolegy CM-káře a popřát jim mnoho sběratelských úspěchů a radostí.

Lence přeji, jako všem mým kolegům a kolegyním, samé sběratelské úspěchy a hodně povedených maxikaret.

PK

Žádné komentáře:

Okomentovat

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...