Proto jistě celou řadu filatelistů, ale i laické veřejnosti potěšila zpráva, že Rodinný pivovar Bernard, v rámci své reklamní kampaně "Pivo jako šperk", nechal vydat arch vlastních poštovních známek, na nichž je pivo zobrazeno jako ozdobný doplněk člověka.
Na tuto informaci zareagoval i Martin Hlavatý, kterému se podařilo sehnat několik pohlednic vydaných pivovarem a vytvořit k nim maxikarty.
Jak jste si mohli všimnout, Martin také sehnal pohledy analogické k poštovním známkám. Dle informacích byly zdarma dostupné zákazníkům podnikových prodejen pivovaru. Protože již kampaň běží nějakou dobu, jsou pohlednice téměř rozdané. I tak si Martin dobře poradil a pořídil sadu pohlednic s pin-up girls propagujících "Bernardovy" oblíbené chmelové produkty...
Martine, díky za osvěžující obrázky!
PK
Žádné komentáře:
Okomentovat