čtvrtek 19. dubna 2018

Historický parník Vltava do třetice

Svoji maxikartu s parníkem Vltava mi zaslal na ukázku i pan Petr Filip. Spolu s ní jsem od něho obdržel řadu dalších maxikaret, které v poslední době vytvořil. 


parník Vltava
ze sbírky Petra Filipa

Protože jde o nečlena sekce, požádal jsem pana Filipa, aby se krátce představil...

"Dlouhé roky se zabývám genealogií - hledáním svých předků a tvorbou rodokmenů. Při tomto pátrání v časech minulých jsem se dostával na dosud neznámá místa, hledal je na historických pohlednicích. Rád jsem objevoval souvislosti mezi životem obyčejných lidí a "velkými" historickými událostmi. A to mne vlastně přivedlo k hledání místopisných pohlednic, a pak i k tvorbě CM. A taky jsem se letos rozhodl dát si dárek k nastávajícím šedesátinám,  konečně "doladit" moji sbírku Osobností na známkách Československa a ČR a doplnit ji o svoje vlastní CM.


Eduard Štorch
ze sbírky Petra Filipa

Úplně náhodou jsem objevil blog o maxikartách a zaujalo mne tam vytváření maxikaret. Posílám moje první pokusy z letošního března a dubna. Snad nebudou poslední;-). Chtěl bych se, i jako nečlen sekce sběratelů, pochlubit vlastními CM a sdílet radost s ostatními."
Řada maxikaret od Petra Filipa již našla své místo v konkrétních článcích. Budu se těšit na další spolupráci a přeji mnoho zdaru a radosti při další tvorbě a budování sbírky.
PK

Žádné komentáře:

Okomentovat

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...