sobota 14. května 2016

Vlastní známky ZOO Dvůr Králové - VYPRODÁNO

Pouhý týden trval prodej známek k 70. výročí královedvorské zoo. Celý 600 kusový náklad tiskových listů byl vyprodán. Z důvodu zachování sběratelské hodnoty není v plánu ani dotisk tak úspěšné soukromé emise.


Jako velký fanda tohoto tématu jsem si známky opatřil hned v den, kdy byly dány do prodeje. Jako sběratele by mne mohlo potěšit stanovisko zoologické zahrady, že neplánují dotisk. Upřímně řečeno, mne tentokrát toto stanovisko netěší. Osobně se mi myšlenka na vlastní "zoo" známky velmi líbí. Je to výborný propagační nápad, zvlášť, jde-li o tak významnou zoologickou zahradu, jakou ta královedvorská bezesporu je. Umím si představit ty řady návštěvníků kupující známky jen tak pro radost nebo, aby mohli poslat svým známým či blízkým pohlednici s unikátní známkou s motivem oblíbeného zvířete ze zoo... Známky mohly také sloužit jako určitá forma podpory samotných zvířat. To ale zřejmě nebylo v plánu PR oddělení. Je to škoda. Těšil jsem se, že až vezmu syna do zoologické ve Dvoře Králové, tak z pohlednic a známek zde zakoupených, potěšíme nejen sebe, ale i jeho babičky a dědečky. Pro kluka by to byl zážitek, rád se mnou posílá dopisy a nezapomene sledovat, jakou jsem tam tentokrát vylepil známku. A prarodiče? Ti by jistě koukali, jaké má zoologická ve Dvoře pěkné známky. Nic z toho se bohužel neuskuteční. Známky jsou pro zachování sběratelské hodnoty bohužel definitivně vyprodané a přes to nejede vlak...
PK

Žádné komentáře:

Okomentovat

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...