pondělí 3. srpna 2015

Po roce opět v Beskydech

Letos jsem měl v Beskydech jeden jasný cíl. Z loňska mi zbyla sada pěkných pohlednic, připravených na maxikarty k aršíku Beskydy - kraj velkých šelem. Tehdy jsem s nimi termín křtu aršíku prošvihl, protože mi pohlednice došly až o pár dní později.
Tentokrát jsem se pro razítko vypravil v den, kdy se v Dřevěném městečku pořádá Den řemesel a setkání kovářů. Přestože se každoročně jedná o hojně navštěvovanou akci, letos proběhl začátek akce v poklidu, a tak byl klid i na razítkování.






Původně jsem turistickou maxikartu neplánoval (mám jich odtud několik). Poté, co mi paní poštmistrová ukázala nová kašetová razítka, neodolal jsem. Razítko s holubicí a textem, rozděleným dvěma poštovními obálkami, je novým kašetem poštovny Rožnov pod Radhoštěm.




Další dva nové kašety - ke Dni řemesel a setkání kovářů, které se každoročně koná o prázdninách a kašet k připomenutí 90. výročí založení rožnovského muzea (k této příležitosti také připravili rožnovští filatelisté TL Brána s pávem A s přítiskem k výročí muzea).
O maxikartách a křtu aršíku Beskydy - kraj velkých šelem jsem také informoval ve straších příspěvcích:
PK

Žádné komentáře:

Okomentovat

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...