pondělí 17. března 2014

Zlaté, stříbrné a bronzové maxikarty - Soči 2014

I přes nepříznivé sobotní počasí jsem vyrazil do Prahy za přáteli maximafilatelisty na setkání Společnosti sběratelů československých známek. Počítal jsem s trochu větší účastí, ale upřímně, komu by se chtělo, když venku lilo a lilo (zmokl jsem za to dopoledne asi třikrát) a také se zde (Dům odborových svazů), ani poblíž, nedá už asi tři roky pořádně zaparkovat, protože přibylo modrých zón. Na setkání jsem pobyl asi hodinu. Zde jsem se také plánovaně sešel se Zbyškem, abychom sobotní filatelistické setkání v Praze završili tvorbou pěkné maxikarty k olympiádě. Vyrazili jsme proto společně na Hlavní poštu, kde jsou od 13. března k dispozici dvě příležitostná razítka. Podkladem pro tvorbu maxikaret nám byla malovaná pohlednice od Vydavatelství Oftis, kterou, jak jsem se později sám přesvědčil, využilo více sběratelů. Po vzájemné dohodě jsme nakonec vytvořili maxikarty s oběma razítky.



Při své nedávné dovolené v Krkonoších jsem také narazil na pár starších pohlednic se snowboardistou, takže jsme udělali i tyto.




Maxikarty k olympiádě můžete mít i Vy. Zde je jednoduchý návod, jak na to. Pohlednice můžete zakoupit na adrese www.oftis.cz. Poštovní známku seženete na filatelistických přepážkách po celé ČR (viz odkaz zde). Pak už pouze stačí navštívit Hlavní poštu a na vyvolávacím systému zmáčknout položku Příležitostné razítko. Na přepážce číslo 17 budou razítka k dispozici až do 21. března. Poté ještě cca další týden v informačním centru České pošty. Na poštu nemusíte osobně. Svoje zásilky s požadavkem na zhotovení otisku razítka můžete poslat na adresu Česká pošta, 110 00 Praha 1. Bližší informace o tom, jak na to, se dočtete zde. Jen pozor na termíny. Razítka do 21.3. na přepážce č. 17 a pak ještě cca týden na infu Hlavní pošty. Tak hodně štěstí.
PK

Žádné komentáře:

Okomentovat

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...